Port El Kantaoui beszámolók

Családi nyaralás-10 nap NYÁR Tunéziában

Port El Kantaoui, Tunézia
Címke:

Már március elején lefoglaltuk utunkat,és bátran indultunk Tunéziába elfelejtve a januári belpolitikai problémákat./Érdekes,hogy Sousse egyik sugárútja már a 2011.január 14.-e boulevard nevet viseli. [...]

14319 megtekintés - nincs értékelés
Családi nyaralás-10 nap NYÁR Tunéziában

El Mouradi Palace

El Mouradi Palace 5*, Port El Kantaoui, Tunézia
Címke:

1 hetet töltöttünk e fent említett szállodában.Kedvesek,segítőkész ek.A szálloda tiszta,igényes.Az étkezés félpanziós,nagyon bőséges,finom,svédasztalos.Az italért a vacsoránál fizetni kell, 2,5 dl üveges kóla 3,7 dínár ami a bolti 1,5l 1,5 dínárhoz képest húzós. [...]

El Mouradi Palace, a tökéletes választás

El Mouradi Palace 5*, Port El Kantaoui, Tunézia
Címke:

Tunéziában jártam a családommal idén márciusban. A Start Utazási Irodában beszéltek rá, hogy a Sousse közeli Port El Kantaoui kikötő és nyaraló körzetet válasszuk és mivel 5*-os Hotelbe szerettünk volna menni, így jött az El Mouradi Palace, ami utólag tökéletes választásnak bizonyult. [...]

Megérte az árát

El Mouradi Palm Marina 5*, Port El Kantaoui, Tunézia
Címke:

Mi a családdal (2 felnőtt +2 gyerek) 1 hétig voltunk ebben a szállodában. Az ismertetőben leírtak szerint igaz minden. Nagyon szép a szálloda, szépek a szobák, finomak és maximálisan választékosak az ételek, jók az italok,rengeteg sportolási lehetőség van. [...]

Nyaralás

Címke:

2009.július 18-án indultunk Tunéziába.A befizetett 8 napból már itt 1 nap elveszett mivel késő este értünk ki.Megjegyzem voltunk már Tunéziában souss-ban ott az idegenvezető az elveszett nap helyett másnapra kiharcolt 1 ebédet a csoportnak.Mi nem adtunk 20 eurót tengerre néző szobáért. [...]